loading...
وبینو
وبینو بازدید : 3567 چهارشنبه 25 مرداد 1402 نظرات (0)

ختم بارداری پیش از هفته سی و هفتم نوزاد زودرس و نیاز به مراقبتهای ویژه را سبب میشود. لازم به ذکر است که این گونه تغییرات فقط به هورمون های بارداری بستگی دارد و لزوماً از علایم حاملگی پسر نیست به طوری که در برخی از خانم ها می تواند رنگدانه یا آکنه پوستی ایجاد کنند ، در حالی که در برخی دیگر موجب درخشش و ضخامت مو می گردد. احتمال داشتن خونریزی و یا لکه بینی در تمام دوران بارداری تا زایمان وجود دارد و طبیعی است. توجه داشته باشید که دقت بیبی چک به موارد زیادی بستگی دارد. به طور ویژه این مورد را از علائم جنین پسر در ماه سوم و قبل غربالگری (12 هفتگی) می دانند. بنابراین او در سال دوم زندگی اش است. بنابراین کمردرد نیز از علامت قطعی جنین پسر نیست و بیشتر به اضافه وزن مادر یا میزان کلسیم یا شکل و آناتومی بدن او مربوط است. بعضیها اعتقاد دارند احساس سرما در بارداری مربوط به پسر بودن جنین است. حال آنکه وضعیت تنفسی به وزن مادر و شرایط سلامتی ریه یا بیماری های اولیه بستگی دارد. یا اینکه اگر بارداری ولی هیچ علامتی از بارداری نداری و فقط بیبی چکت مثبت شده است.

بر این اساس لکه بینی در هفته دهم بارداری جنین پسر ، جنین هشت هفته پسر ، جنین نه هفته پسر یا از علائم بارداری پسر در هفته نهم است. یا احتمال بروز یبوست در بارداری پسر بیشتر است. بهترین زمان بارداری بعد از پریود 2 الی 3 روز بعد از اتمام پریودی است که به صورت یک روز در میان باید برای بارداری برنامه ریزی رابطه جنسی داشته باشید. چطور سن بارداری را محاسبه کنید اگر هنوز با پزشکتان سن بارداری و زمان زایمانتان را محاسبه نکرده اید بهتر است از اولین روز آخرین بارداریتان محاسبه را شروع کنید و 40 هفته به آن اضافه کنید تا زمان زایمانتان مشخص شود. با نگاه کردن به نمای نیم رخ جنین به دست می آید. بعد از هفتۀ ۴۲ نیز وقت مناسبی برای زایمان نیست، زیرا پس از هفتۀ ۴۱، جفت به مرور کارایی خود را از دست میدهد و ممکن است جنین نتواند به راحتی اکسیژن و مواد مغذی را دریافت کند و وضعیت زجر جنین اتفاق بیفتد. تعیین دقیق زمان بارداری قدم بسیار مهمی برای ارتقای سلامتی بیمار و نتیجه به دست آمده از مراقبت های این دوران است. یکی از علائم بارداری پسر در هفته هشتم یا به طور کلی در ماه های اول در نظر برخی افراد این است که رنگ ادرار در بارداری پسر تیره تر است.

2. نمونه برداری : CVSدر این آزمایش نمونه ای از جفت برای تشخیص سندرم داون یا ناهنجاری کروموزومی دیگر استفاده می شود که می تواند جنسیت کودک را در اوایل هفته 10 بارداری مشخص کند. این آزمایشات معمولا بر روی زنان بالای 35 سال یا افرادی که در معرص خطر بیشتری برای ابتلا به اختلالات کروموزومی هستند انجام می شود. یکی دیگر از نشانه ها که به عنوان تست جنین پسر در نظر گرفته می شود تنگی نفس است. بعضی از نشانههایی که ممکن است به خاطر فشار رحم احساس کنید، مشکلاتی است که در جریان خون به جنین، اشکال در تنفس و تنگی نفس، مشکل گوارشی نظیر سوزش معده، اسیدی شدن و غیره پیش خواهد آمد و حتی باعث بواسیر میشود. تعیین جنسیت صددرصد پسر تنها از طریق سونوگرافی چهار ماهگی به بعد یا به طور دقیق تر هجده هفتگی ممکن است بنابراین کمتر کسی ست که به دنبال علائم جنین پسر در هفته شانزده باشد. از طریق سونوگرافی میتوان جنسیت جنین را مشخص کرد این کار بین هفته های ۱۸ تا ۲۰ بارداری انجام خواهد شد. به طور مثال اگر طول برابر 21 میلیمتر باشد پس سن بارداری با مجموع 6 هفته و 21 روز معادل 9 هفته خواهد شد.

در هفتههای اول بارداری و بیشتر دوران سه ماهه اول ممکن است خوابیدن به پشت مشکلی برای شما ایجاد نکند با بزرگ شدن شکم و تغییر کلی بدن و سلامت شما با پیشرفت بارداری متوجه خواهید شد که خوابیدن به پشت به نوعی برای شما دکتر زنان و زایمان نارحت کننده میشود. در طول بارداری ، بدن شما هورمونی به نام ریلکسین ترشح می کند که به رباط های ناحیه لگن اجازه می دهد تا شل شوند و مفاصل شل شوند تا برای زایمان آماده شوند. هیچ راه مطمئنی برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری و در نتیجه لقاح وجود ندارد و به همین دلیل اغلب پزشکان محاسبه زمان بارداری را براساس آخرین دوره قاعدگی بررسی میکنند. هر دوره سه ماهه ویژگی های هورمونی و فیزیکی خاص خود را دارد. و اگر عکس شکم زن باردار پسر در سه ماهگی یا همان عکس شکم زن باردار جنین پسر را در اینترنت جستجو کنید خواهید دید که آنها حالات متفاوتی دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟